לפני קבלת ההחלטה לקבוע תור למרפאה הפרטית שלכם, רבים מהמטופלות והמטופלים לא יסתפקו בתוכן שראו בעמוד שלכם בפייסבוק, ואפילו לא בהמלצות ממטופלים אחרים או מקולגות שלכם. הם יכנסו למנוע החיפוש גוגל, ויכתבו את שמכם. התוצאות שיעלה מנוע החיפוש בשלב הזה הן אחד האלמנטים החשובים ביותר בשיווק שלכם. כאן, צריך לעלות אתר האינטרנט שלכם – נגיש, נוח ומזמין, עבור המטופלים הקיימים והפוטנציאליים שלכם כאחד, תוך שהוא מאיר זרקור על הנושאים והמסרים שתרצו להבליט.
אתר האינטרנט הוא כרטיס הביקור שלכם בדיגיטל, הוא חלון הראווה שלכם. האתר הוא שלכם ורק שלכם, וזוהי נקודה חשובה במיוחד. בניגוד לעמודים בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין או אתרים אחרים – באתר שלכם אתם זוכים לשליטה מלאה, באמצעות החברה שתבחרו לעבוד איתה, בכל התכנים, ובמה שיראו בעצם המטופלים. לכן, חשוב להשקיע באתר, לפחות כפי שתשקיעו במרפאה עצמה, ולוודא שהוא משקף את הזהות שלכם.
האתר יכול למלא שני אלמנטים. הראשון, הוא זה שהזכרנו כעת, במסגרתו אנשים שהגיעו ממקורות שונים מעוניינים לסקור את האתר שלכם, לפני שהם מחליטים לקבוע תור ולהגיע למרפאתכם. האלמנט השני נוגע לקידום האתר, ובעצם מציב אותו במרכז השיווק הדיגיטלי שלכם, מבלי להסתמך רק על מקורות אחרים. נדגיש כי לא כל אתר חייב להיות מקודם באופן אקטיבי בגוגל, אך רופאות ורופאים שבוחרים לקדם את האתר שלהם, רואים לרוב בטווח הקצר ו/או הארוך (כתלות באופי הקידום) – עלייה משמעותית בכמות הפניות ובנפח המטופלים במרפאה.
על קידום ממומן בגוגל ועל קידום אורגני, נרחיב בעמוד הייעודי לכך, ולסיום רק נאמר כי אתר אינטרנט יהא לרוב הבסיס האיתן לנוכחות הדיגיטלית שלכם כרופאים מתחילים וותיקים כאחד. לכן, בבואנו לבנות אותו, נשאף להפוך אותו יחד אתכם לטוב ביותר עבורכם. החל בכתיבת התוכן, דרך העיצוב והרספונסיביות של האתר, ועד לתוצר הכולל הסופי – עלינו לחשוב על המטופל הפוטנציאלי שלכם, ועל הרגע שבו ינחת באתר.