Strategy
Strategy
בקיצור
הדבר החשוב ביותר בבואכם להחליט על שיווק המרפאה, הוא להבין מה המטרות שלכם לטווח הקצר והארוך, ולפעול בהתאם אליהן.
יצירת נוכחות דיגיטלית וביצוע שיווק באופן אקטיבי, יכולים להיות רלוונטיים ויעילים עבור רופאים בשלבים שונים בקריירה.
מטופלים שמגיעים למרפאה הפרטית ״מפה לאוזן״ הם האפשרות הטובה ביותר. שיווק רופאים, ובפרט שיווק דיגיטלי לרופאים, נועד לחזק את המצב וליצור מעגלים חדשים.
בקיצור
הדבר החשוב ביותר בבואכם להחליט על שיווק המרפאה, הוא להבין מה המטרות שלכם לטווח הקצר והארוך, ולפעול בהתאם אליהן.
יצירת נוכחות דיגיטלית וביצוע שיווק באופן אקטיבי, יכולים להיות רלוונטיים ויעילים עבור רופאים בשלבים שונים בקריירה.
מטופלים שמגיעים למרפאה הפרטית ״מפה לאוזן״ הם האפשרות הטובה ביותר. שיווק רופאים, ובפרט שיווק דיגיטלי לרופאים, נועד לחזק את המצב וליצור מעגלים חדשים.
שיווק רופאים איננו בא, ואסור שיבוא, בחלל ריק. אל ההחלטה שלכם, רופאות ורופאים, ״להפשיל שרוולים״ ולהיכנס למשחק, אתם מגיעים לאחר שנים ארוכות של לימודים, הכשרה וצבירת ניסיון קליני. כעת, עומדות בפניכם עוד שנים ארוכות של יישום כל מה שצברתם – במסגרת פעילות ציבורית ו/או פרטית. ראשית, עליכם להבין מה המטרות שלכם בטווח הקצר, הבינוני והארוך.
מיתוג, שיווק ומיצוב הרופא בתחומו, רלוונטיים בעיקר לשלושה סוגים שונים של רופאים, או ליתר דיוק – לרופאים הנמצאים בשלוש נקודות שונות בקריירה שלהם:
- רופאים שכבר פועלים באופן פרטי, ומעוניינים להגדיל את נפח פעילותם, לשמר אותו או לדייק את סוג המטופלים שמגיעים אליהם (מבחינת הטיפול לו הם זקוקים).
- רופאים אשר מתחילים לעבוד באופן פרטי, ורוצים למלא את המרפאה.
- רופאים צעירים שמתכננים להתחיל לפעול באופן פרטי בעתיד, ושואפים למצב את שמם ואת נוכחותם הדיגיטלית כבר כעת, בהסתכלות קדימה.