social media

social media

בקיצור

רק לפני כמה שנים, רופאים ברשתות החברתיות היו מראה נדיר. כיום, ניתן לראות מגמה שמציבה את פייסבוק ואינסטגרם כחלק בלתי נפרד מארגז הכלים לבניית תדמית והגדלת קהל המטופלים.

עמוד הפייסבוק ועמוד האינסטגרם שלכם, צריכים לדבר עד כמה שניתן – בקול אחד, לקהל אחד.

שיווק ברשתות החברתיות מוכיח את עצמו שוב ושוב כאמצעי יעיל, אשר מניב תוצאות משמעותיות.

בקיצור

רק לפני כמה שנים, רופאים ברשתות החברתיות היו מראה נדיר. כיום, ניתן לראות מגמה שמציבה את פייסבוק ואינסטגרם כחלק בלתי נפרד מארגז הכלים לבניית תדמית והגדלת קהל המטופלים.

עמוד הפייסבוק ועמוד האינסטגרם שלכם, צריכים לדבר עד כמה שניתן – בקול אחד, לקהל אחד.

שיווק ברשתות החברתיות מוכיח את עצמו שוב ושוב כאמצעי יעיל, אשר מניב תוצאות משמעותיות.

פייסבוק ואינסטגרם הן, במובנים רבים, מצע אידיאלי לשיווק רופאות ורופאים. בשימוש נכון, ניתן להביא מטופלים חדשים, ובמקביל לחזק את התדמית שלכם לטווח הארוך. רק לפני כמה שנים, רופאים במדיה החברתית היו מחזה נדיר, ודאי אם מדובר על תחומים שאינם מעולמות האסתטיקה, כמו אורתופדיה, גינקולוגיה, כירורגיה כללית, נוירולוגיה או קרדיולוגיה. כיום, עוד ועוד רופאות ורופאים מבינים שאינסטגרם, ובוודאי פייסבוק, הם כלי חשוב לקידום המרפאה בטווח הקצר-בינוני, ואולי חשוב מכך – לחיזוק התדמית והנראות שלהם בטווח הארוך. כמו בשאר התחומים בהם אנו עוסקים, גם בניהול העמודים ברשתות החברתיות – המטרה שלנו היא להבין מהם התחומים המרכזיים שבהם אתם רוצים להתבלט, ושאותם אתם מעוניינים לקדם יותר. כך, ניתן ליישם בפעילות השיווקית את השאיפות שלכם. הבחירה להתמקד בתחום ספציפי, או לכל הפחות בקהל מסוים, היא חשובה לכל האסטרטגיה השיווקית שלכם, אך כאן באופן מיוחד. עמוד הפייסבוק ועמוד האינסטגרם שלכם, צריכים לדבר עד כמה שניתן – בקול אחד, לקהל אחד.
בניגוד לקידום בגוגל או לאתר עצמו, כאן כל פוסט חדש שעולה, יכול להיחשף למרבית הקהל שצברתם, ולכן צריך לשאוף לתכנים הכי רלוונטיים להכי הרבה אנשים (מתוך הקהל שלכם כמובן).
שיווק ברשתות החברתיות מוכיח את עצמו שוב ושוב כאמצעי יעיל, אשר מניב תוצאות משמעותיות – ישירות ועקיפות. אמנם להפוך למותג בתחומכם ולהגדיל את קהל המטופלות והמטופלים שלכם באופן משמעותי, זה לא תהליך שקורה ביום או יומיים – אך שיווק ממוקד, באמצעות תוכן איכותי שנותן ערך לקהל, ובשילוב עם טרגוט נכון של קהל המטופלים הפוטנציאלי, יכול להניב ערך רב עבורכם.
שיווק בפייסבוק ו/או באינסטגרם יכול לעמוד לבדו בחלק מהמקרים, או לבוא כחלק מתכנית המשלבת גם קידום בגוגל ובפלטפורמות נוספות. כתלות במטרות, בתקציב ובהעדפות האישיות שלכם, נשקף עבורכם את האפשרויות הטובות ביותר לפעילות השיווק הדיגיטלי שלכם.