Google Ads
Google Ads
בקיצור



כמו בכל אלמנט בשיווק המרפאה שלכם, גם כאן עלינו להבין ראשית מה המטרות שלכם בטווח הקצר ובטווח הארוך, טרם ההחלטה כיצד לפעול.
בקיצור

קידום במנוע החיפוש גוגל מתבסס על חיפוש אקטיבי של הקהל הפוטנציאלי שלכם.


כמו בכל אלמנט בשיווק המרפאה שלכם, גם כאן עלינו להבין ראשית מה המטרות שלכם בטווח הקצר ובטווח הארוך, טרם ההחלטה כיצד לפעול.
קידום בגוגל הוא חלק חשוב משיווק דיגיטלי של רופאים. מטרתו להבליט את האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל, כדי למשוך יותר מבקרים רלוונטיים – ומטופלים פוטנציאליים. קידום בגוגל ידוע גם בשם קידום אתרים. כאן, ברשותכם, לא נשתמש במונח קידום אתרים, ונזכיר כי המטרה איננה לקדם את האתר שלכם, אלא אתכם הרופאים והרופאות. האתר הוא רק אמצעי, ולכן את קידומו נשפוט כפי שנשפוט קידום בפלטפורמות אחרות, על פי שני מדדים: חיזוק התדמית שלכם והגדלת מספר המטופלים/דיוק סוג המטופלים (מבחינת פרמטרים שונים, לרבות סוג הטיפול, גיל, מיקום גאוגרפי ועוד).
בגוגל, כפי שאתם בוודאי מכירים, המטופלים הפוטנציאליים יחפשו בעצמם את מה שהם מעוניינים למצוא, ולכן היתרון הגדול בו הוא היכולת לתת למטופל הפוטנציאלי בדיוק את מה שחיפש.
הקידום בגוגל נעשה בשתי דרכים מרכזיות, השונות בתכלית זו מזו:
- קידום אורגני (SEO) – המתמקד בשיפור הנראות של האתר בתוצאות החיפוש הטבעיות (מבלי לשלם עבור קליקים).
- קידום ממומן (PPC) – שבו מפרסמים משלמים לגוגל עבור הופעת מודעות בראש או בתחתית תוצאות החיפוש.
בעוד שהקידום הממומן מספק תוצאות מיידיות כל עוד משקיעים בתקציב פרסום, הקידום האורגני דורש זמן והשקעה אך מספק תוצאות יציבות וארוכות טווח. השילוב בין השניים מאפשר מענה רחב וממוקד לצרכים שיווקיים מגוונים.
בבואנו לחפש ערך כלשהו בגוגל, נמצא פעמים רבות מודעות משני סוגים. רובנו כלל לא ישים לב לכך, אך בראש העמוד ו/או בתחתיתו, יופיעו מודעות שבצידן צמד האותיות AD. אלו הן מודעות שפורסמו בגוגל, במסגרת קמפיין ממומן. בין המודעות הללו, באמצען של תוצאות החיפוש, יופיעו המודעות שגוגל בחר להציב, מבלי ששולם על כך דבר. חשוב להדגיש – גם אלו וגם אלו, דרשו לרוב עבודה של אנשי מקצוע, על מנת שיגיעו לעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש.
המטרה של קידום ממומן לרופאים בגוגל היא למשוך מטופלים פוטנציאליים על ידי הצגת מודעות ממוקדות בדיוק ברגע שבו הם מחפשים פתרונות רפואיים. שיטה זו מאפשרת לרופאים ורופאות להבליט את מרפאתם בתוצאות החיפוש הראשונות, ולהגיע לקהל יעד רלוונטי לפי מיקום, סוג השירות המבוקש, וזמן החיפוש. בכך, הקידום הממומן מסייע להגדיל את נפח הפניות למרפאה, לשפר את הנוכחות הדיגיטלית, ולבלוט בשוק תחרותי בצורה מדויקת ויעילה.
היתרון העיקרי בקידום ממומן מוצלח הוא היכולת להשיג תוצאות מיידיות ולשלוט באופן מדויק בקהל היעד, תוך שימוש במילות מפתח ספציפיות, טרגוט גאוגרפי, ואפילו התאמה לשעות הפעילות של המרפאה. הקידום הממומן מתאים במיוחד לרופאים המעוניינים להגדיל את מספר הפניות למרפאה שלהם במהירות, והוא כלי אידיאלי להשגת חשיפה ממוקדת בשוק תחרותי. הקידום הממומן מאפשר לאתרים ותיקים וחדשים כאחד, להופיע בראש תוצאות החיפוש, תוך זמן קצר, באופן שמאפשר למדוד די בקלות השקעה מול רווח. עם זאת, חשוב לציין שהקידום הממומן של האתר שלכם בגוגל ימשיך רק כל עוד ננהל קמפיין פעיל, שבסיסו בתשלום שוטף לגוגל.
במציאות שבה רבים מהמטופלים מתחילים את החיפוש שלהם בגוגל, קידום ממומן לרופאים הוא כלי שיווקי חיוני ליצירת נוכחות, בולטות וחשיפה אפקטיבית במרחב הדיגיטלי.
כחלק מבניית האסטרטגיה השיווקית שלכם ושל המרפאה הפרטית שלכם, בהתחשב בגורמים שונים, כמו תקציב והעדפות אישיות, ננסה לשקף עבורכם את היתרונות והחסרונות של כל פלטפורמה, ומה יוכל להיות המסלול הטוב ביותר עבורכם לשיווק המרפאה הפרטית שלכם.











