Google Ads & Organic
Google Ads & Organic
בקיצור
קידום במנוע החיפוש גוגל מתבסס על חיפוש אקטיבי של הקהל הפוטנציאלי שלכם.
את הקידום בגוגל ניתן לחלק לשניים – קידום אורגני ולקידום ממומן. לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות בולטים.
כמו בכל אלמנט בשיווק המרפאה שלכם, גם כאן עלינו להבין ראשית מה המטרות שלכם בטווח הקצר ובטווח הארוך, טרם ההחלטה כיצד לפעול.
בקיצור
קידום במנוע החיפוש גוגל מתבסס על חיפוש אקטיבי של הקהל הפוטנציאלי שלכם.
את הקידום בגוגל ניתן לחלק לשניים – קידום אורגני ולקידום ממומן. לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות בולטים.
כמו בכל אלמנט בשיווק המרפאה שלכם, גם כאן עלינו להבין ראשית מה המטרות שלכם בטווח הקצר ובטווח הארוך, טרם ההחלטה כיצד לפעול.
קידום בגוגל ידוע גם בשם קידום אתרים. כאן, ברשותכם, לא נשתמש במונח קידום אתרים, ונזכיר כי המטרה איננה לקדם את האתר שלכם, אלא אתכם הרופאים והרופאות. האתר הוא רק אמצעי, ולכן את קידומו נשפוט כפי שנשפוט קידום בפלטפורמות אחרות, על פי שני מדדים:
- חיזוק התדמית שלכם.
- הגדלת מספר המטופלים או דיוק סוג המטופלים (מבחינת הטיפול לו הם זקוקים).
- Google Ads – PPC
- Google organic – SEO